divendres, 13 de juny del 2008

La memòria

Com comprovareu he introduit una llarga, llarga llista dels Quintos de Benifaió. Estic segura que en falten. Pero ¿ imagineu juntar en una celebració a tots ?. Estic desitjan que eixe dia arrive. Vuic recordar que molts de vosaltres viviu fora de València. M.José Martinez López, a la que M.Jose Martinez Más s'encarregà de preparar-li un mural i fer-nos una foto dirigint-nos a ella. viu a Logronyo. Concha LLácer (LA CHATA PORRETA), que actualment està a l'estranger per motius de treball de l'home. Viu a Londres. Ojalà tornen prompte pel seu poble i fem una festeta. I altres mes que ara mateix no m'en recorde. No obstant, si algú de vosaltres heu llegit la llista i cregueu que falta algú, ja sabeu els comentaris estan oberts per a tots. Jo m'encarregue de tindre viva esta pàgina del blog.